Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 maja 2012

Dobra kosmetyczna nigdy nie jest zła :)

Witajcie,

Nie wiem czy Wy tez tak macie ale tempo w jakim mijają dni jest błyskawicznie. Dopiero co był poniedziałek, a jutro już piątek i całe szczęście. Ten tydzień był wyjątkowo intensywnym tygodniem pracy, więc nie mogę doczekać się weekendu. Nareszcie będę miała czas aby umieścić kolejne posty - a pomysłów mam sporo :)

Dziś w ramach relaksu i za drobną namową udałam się do kosmetyczki. Główny cel to ocena stanu cery oraz uzyskanie kilku fachowych porad. Jak mówi temat postu - dobrej kosmetyczki ze świecą szukać. Liczy się fachowa wiedza i doświadczenie oraz świadomość, aby przede wszystkim nie szkodzić. Dobra kosmetyczka powinna umieć odradzić zabieg, na który ma ochotę klientka, jeśli wie, że może to wręcz zaszkodzić. Miałam szczęście spotkać dziś właśnie taką kosmetyczkę:)

Po miłej pogawędce pani kosmetyczka zabrała się do roboty. Okazało się, że mojej cerze wystarczy tylko piling kawitacyjny i dobra maseczka ściągająca i uspakajająca cerę po zabiegu. Zaproponowała również serii zabiegów z kwasami, ale to dopiero na jesień. Na pożegnanie zostałam obdarowana ogromną ilością różnych próbek. Zdjęcia tych próbek już wkrótce.

Bardzo byłam ciekawa jak też zachowa się skóra po tym piling. Pamiętam, że kiedyś również miałam wykonywany piling kawitacyjny i niestety skończyło się to mocno zaczerwienioną skórą. Tym razem jest wręcz odwrotnie. Skóra jest wyciszona, ma zdrowy kolor i wcale nie wygląda na podrażnioną.
Podsumowując - jestem zadowolona z zabiegu i udzielonych mi wskazówek. Ciekawa jestem jaka będzie moja cera jutro. Poważnie też zastanowię się nad kuracją kwasami. Muszę tylko coś więcej na ten temat poczytać.
I stąd moje zapytanie - czy któraś z Was może miała taki zabieg wykonywany? Jeśli tak to jak go oceniacie, na co należy zwrócić uwagę? Za wszelkie informacje z góry dziękuje :)

Trzymajcie się ciepło:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...