Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 kwietnia 2014

Masło do mycia ciała - jest coś takiego ?!

Witajcie,

Kolejny tydzień za nami, zawsze z niecierpliwością czekam na weekend, to czas dla rodziny, domu, przyjaciół i słodkiego lenistwa:) To również czas na domowe spa, mój weekendowy rytuał. Opisze go wam innym razem. Dziś przychodzę do was z nietypowym produktem do mycia ciała. Jesteśmy przyzwyczajone do różnego rodzaju żeli, płynów, mydeł i pianek do mycia ciała, ba... nawet połączono żel pod prysznic z balsamem do ciała...ale masło do mycia ciała? To dla mnie zupełna nowość. Na tyle ciekawa, że musiałam je nabyć w sklepie Lawendowa Szafa. Mowa o Mydle miodowym do ciała i włosów z serii popularnych obecnie kosmetyków Bania Agafii.

Mydło ma w składzie ałtajski miód, hyzop lekarski, wrzos, różeniec górski. Produkt zawiera 100% naturalnych składników. Może być stosowany jako mydło do ciała lub do mycia włosów. Ja testowałam tylko opcje produktu do mycia ciała i w tej formie spełnia się rewelacyjnie!


Produkt ma galartowatą konsystencje o dobrze wyczuwalnym, przyjemnym zapachu miodu, ale takiego miodu z ziołową nutą. Również kolor jest miodowy.



Produkt najlepiej nabrać palcami. Jest bardzo przyjemny w kontakcie ze skórą, taki śliski, jedwabisty.
Po roztarciu na skórze zmienia się w delikatną pianę. W obawie przed niską ekonomicznością produktu zaczęłam nakładać go na gąbkę i jest to moim zdaniem najlepszy sposób stosowania tego masła. Wystarczy odrobina produktu, aby uzyskać wspaniałą gęstą pianę, która wystarczy na dokładne umycie całego ciała.



Ale nie to jest jego największą zaletą. To co najbardziej lubię, to widoczna poprawa kondycji skóry. Skóra, jest delikatnie nawilżona, nie ma mowy o odczuciu wysuszenia skóry. Skóra jest jedwabista, miękka i zadbana:) Nie jest to codzienny widok po użyciu tylko produktu do mycia ciała.

Jesli chodzi o stopień zużycia produktu, to po ponad 1,5 miesiąca codziennego używania, nadal mam ponad pół opakowania. Wydaje mi się, że jest to cłkiem ekonomiczny produkt. Kosztuje 16 zł + koszty wysyłki.

Mam już co prawda upatrzony kolejny żel pod prysznic, który zakupię, kiedy ten mi się skończy. Ale na 100% wrócę do tego produktu.

Masło do mycia ciała jest nie tylko ciekawą odskocznią od zwyczajnych żeli do mycia ciała, jest również bardzo dobrym produktem pielęgnacyjnym, ekonomicznym, w dobrej cenie...Cóż, czego chcieć więcej:)

Słonecznej niedzieli :)

Pozdrawiam cieplutko,
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...