Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 lipca 2014

Zobaczyłam, kupiłam...jestem zachwycona :)

Witajcie !!!

Dziś króciutki wpis o nieplanowanym zakupie. Chociaż może tak nie do końca nieplanowanym ... Od jakiegoś czasu miałam ochotę na mleczny, delikatny, neutralny, pasujący do wszystkiego kolor lakieru do paznokci. Niestety żaden z oglądanych przeze mnie kolorów nie spodobał mi się na tyle abym zdecydowała się na zakup. Dziś przypadkowo znalazłam się w Super Pharm i stanęłam przed szafą z lakierami ESSIE. Dużo dobrego o tych lakierach czytała i słyszałam, ale nigdy nie miałam okazji osobiście ich przetestować. Aż do dziś:) W oko wpadł mi jeden kolor, przychylna cena ( promocja - 24,49 zł zamiast 34,99 zł ) i nie potrafiłam się oprzeć pokusie :)

Oto co kupiłam :
lakier ESSIE Mademoiselle.

Przepiękny mleczno- różowy kolor, który wygląda na paznokciach dokładnie tak jak chciałam!! A to dopiero jedna warstwa!! W weekend pobawię się z dwoma warstwami i będę podziwiać efekt :D Fantastyczny pędzelek, wystarczająco szeroki i dobrze zaokrąglony by ułatwić bezproblemową aplikację. Jestem absolutnie zachwycona !!!

Poniżej zdjęcia lakieru i pomalowanych paznokci / wybaczcie nieestetyczne skórki, ale domowe manicure mam zawsze w weekend :D /



A wy znacie te lakiery? Jakie kolory są Waszymi ulubionymi? Z chęcią zakupie jeszcze jakiś inny kolor...apetyt rośnie w miarę jedzenia!!


Trzymajcie się cieplutko!

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...