Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 sierpnia 2014

Angry Birds by Lumene - pomadka ochronna do ust - opinia po kilku dniach używania.

Witajcie!

Dzisiaj bardzo krótki wpis na temat jakości wykonania pomadki Angry Birds by Lumene o której pisałam tutaj. Byc może trafiłam na wadliwą sztukę, ale ponieważ zdarzyło mi się to po raz pierwszy w życiu, czuję się lekko rozczarowana.
Oto co zostało z mojej pomadki dosłownie kilka dni od jej zakupu:


Jak widzicie sztyft wypad i pomadka całkowicie nie nadaje się do używania. Nie jestem w stanie wyciągnąć sztyftu , przykleił się do skuwki na amen :D

Nie mam zamiaru oczywiście rozpaczać, szkoda mi tylko pieniędzy oraz przyjemności korzystania z tej pomadki. Jakości samej pomadki nie mam nic do zarzucenia.

Zachęcam do śledzenia wydarzeń z mojego dnia codziennego na Instagramie :)

Trzymajcie się cieplutko i miejcie udany dzień :)
Ania

2 komentarze:

  1. hahahha a to dobre ;p No szkoda tych 10 zł w sumie bo przecież dopiero co ją kupiłaś! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, I sama jestem z tego powodu zła :) I tak sobie myślę, że gdybym odłożyła te 10 zł i dołożyła kolejne 20 to kupiłabym sobie moje wymarzone NUXE do ust :) No cóż, takie buble też się zdarzają :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...